/*UA-191460519-1*/
Adverteren, het is van alle tijden en alle kanalen. Toch is social advertising uniek. Je kan via social media heel gericht je doelpubliek aanspreken. Geslacht, leeftijd, woonplaats, interesses… social media houden alle gegevens van je doelpubliek zorgvuldig bij. Nog nooit kon je zo gericht je potentiële klanten benaderen. En wat het nog aantrekkelijker maakt? Je kan je resultaten in real-time én in detail opvolgen. Doet een advertentie het wat minder, dan werk je hem bij of schakel je hem volledig uit.
Bovendien kan je je potentiële klant volgen tijdens zijn volledige online traject (de ‘customer journey’): komen de bezoekers van je sociale media terecht op je website, doen ze uiteindelijk een aankoop of hapert er wat aan marketingfunnel, en waar is dat dan precies? Deze data bezorgen je een hoop inzichten waarmee je je potentiële klanten beter kan omzetten in daadwerkelijke klanten (of in vakjargon: converteren).
Een mooie plus van social advertising is dat je met een beperkt budget eerst je markt kan verkennen. Na het testen van verschillende strategieën spendeer je je eigenlijke budget enkel aan wat bewezen is dat werkt. Zo hou je zelf de touwtjes (en het budget) stevig in handen.
Wil je graag starten met adverteren op Facebook, Instagram of LinkedIn? Wij nemen alles in handen: van het verzamelen van beeldmateriaal, schrijven van teksten tot het publiceren van de advertenties. Uiteraard volgen we van nabij op en sturen we bij. Zo zijn we zeker van een goed resultaat!
Tijdens een persoonlijk gesprek leren we elkaar wat beter kennen. Wat wil je graag bereiken met je bedrijf, wat zijn de doelen die je met deze campagne nastreeft?
Ik werk een persoonlijke strategie uit. Hierbij staat de doelstelling van je campagne centraal.
Tijd voor daden! Ik maak de advertenties aan, zorg indien nodig voor goed beeldmateriaal, en zet de volledige campagne op.
Meten is weten! Op basis van meetbare resultaten volg ik de campagnes op. We sturen samen bij waar nodig en schalen op.